Legends of Equestria - Forum

General Category => My Little Pony: Friendship is Magic Show Discussion => Topic started by: on 1969 Dec 31, 19:00:00

Poll
Question: ok here is a thing who in the mane 6 is your favorite
Option 1: is rarity your fav? votes: 2
Option 2: is pinkie your fav? votes: 4
Option 3: is rd your fav? votes: 3
Option 4: is aj your fav? votes: 3
Option 5: is twi your fav or is flutters your fav? votes: 10
Title: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Sep 17, 18:51:32
choose your fav here they are to choose
 B)
:(
:\
x3
:)
*-*
who is your favorite pony out the mane 6?
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Night Striker on 2017 Sep 18, 04:50:23
Fluttershy is love, Fluttershy is life


That is all I have to say
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Shadow Midnight on 2017 Sep 19, 07:01:19
Fluttershy
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Sky Arrow on 2017 Sep 23, 15:29:21
Definitely Flutters
 >:O
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Master Masher on 2017 Oct 07, 20:55:13
Rainbow Dash for the WIN! :3  o.O  lol  B)  =P  o_O
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Silverbeat on 2017 Oct 07, 21:15:20
................................Can I choose all of them?  ^-^   :]   lol   ;)   >.<   :D
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: CandyCookie on 2017 Oct 08, 07:52:35
Pinkie 4 Life
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Oct 09, 18:08:48
Quote from: Silverbeat on 2017 Oct 07, 21:15:20................................Can I choose all of them?  ^-^   :]   lol   ;)   >.<   :D
silver beat you can!
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Oct 09, 20:02:57
hey ponies that replied your going to vote who is the best know that you chose so vote who you think is gonna win?
Twilight Sparkle?^-^
Pinkie Pie? :D
Rainbow Dash? B)
Rarity *-*
or
AppleJack? :]
reply to vote who you think is gonna win!
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Oct 09, 20:04:20
Quote from: perrykt1 on 2017 Oct 09, 20:02:57hey ponies that replied your going to vote who is the best know that you chose so vote who you think is gonna win?
Twilight Sparkle?^-^
Pinkie Pie? :D
Rainbow Dash? B)
Rarity *-*
or
AppleJack? :]
reply to vote who you think is gonna win!
oh did i forget flutters?
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Oct 09, 20:06:59
ok i forgot fluttershy in that saying so here she is
Fluttershy :(
know vote!
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Oct 09, 20:25:13
Quote from: perrykt1 on 2017 Oct 09, 18:08:48yes silver beat you can!

bets thing i ever said
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Silverbeat on 2017 Oct 10, 09:43:14
Quote from: perrykt1 on 2017 Oct 09, 18:08:48yes silver beat you can!

Good! Then I choose all of them  :D
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Oct 10, 18:31:55
Quote from: Silverbeat on 2017 Oct 10, 09:43:14Good! Then I choose all of them  :D
:D ok vote who is the best know
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Oct 10, 18:36:17
so vote who is who you think is gonna win cause i have most votes ok choices
Twilight? ^-^
Fluttershy? >.<
Pinkie? :D
Rainbow? B)
or Rarity? ;)
Or Apple Jack? :]
choose who you think is gonna winn foaks!
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Master Masher on 2017 Oct 29, 13:28:57
i had a dream that i was flying with rainbow dash.
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Dashie2288 on 2017 Oct 31, 00:26:20
Mane 7 you forgot Starlight Glimmer
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Master Masher on 2017 Nov 02, 15:31:57
 fluttershy and rainbow dash :(   B) who am i kidding? i went out of my way to get the mane 6 so i can't pick favorites X3  ;)  :D  :]  B)  :( . but i do have a soft spot for Derpy Hooves. i feel she underappreciated.
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Misty Fly on 2017 Nov 11, 06:07:27
"underappreciated" what is you talking about her fanbase is horrid! If anything she is overrated! And so is other overrated 4 that's why my vote goes to applejack
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Master Masher on 2017 Nov 12, 11:25:27
i have not looked at that yet
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Nov 12, 19:45:07
ok we have two winners which is..........................................TWILIGHT AND FLUTTERSHY!
:(
^-^
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2017 Nov 12, 19:50:22
Quote from: Dashie2288 on 2017 Oct 31, 00:26:20Mane 7 you forgot Starlight Glimmer
um no this is only a mane 6 vote. not mane 7
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: ~RainCloud on 2017 Nov 24, 00:09:25
Fluttershy.

Fluttershy everyday!

(https://i.imgur.com/wauMrHu.png)
Credit to artist(Deviantart): Yakovlev-vad 
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: raritymydarling123 on 2018 Jan 03, 16:43:13
Wowie yall this is like a rodeo! ye-hall!
:]
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Master Masher on 2018 Jan 04, 15:07:56
i ain't applejack but i do a good applejack :l and Big Macintosh -.- voices
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: chrome thunder on 2018 Feb 05, 08:02:17
It was Pinkie at first, but now it's:

(https://derpicdn.net/img/2017/11/18/1588924/medium.png)
https://lonewolf3878.deviantart.com/art/Winter-Fluttershy-715644860
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: perrykt1 on 2018 Mar 19, 16:35:12
"yay guys its me fluttershy! and i'm with twilight too i'm glad that me and twilight won so i'm gonna yell yay for you all okay and its super loud!"- fluttershy  >.<
"she may say its loud but its always quiet so yeah ima do it to!"- twilight  ^-^
(takes big breathe in but its quiet when i say yay)"yay................................"- fluttershy  :(
"okay my turn!"- twilight  ^-^
(takes big breathe then i say yay so loud louder than fluttershy's yay)"YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYY!"- twilight  ^-^
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Nightshade star on 2018 Mar 24, 14:40:21
Quote from: Misty Fly on 2017 Nov 11, 06:07:27"underappreciated" what is you talking about her fanbase is horrid! If anything she is overrated! And so is other overrated 4 that's why my vote goes to applejack
I don't have a vote rn.. but I think Flutters bc she's my type

I agree Misty, lots of ppl say she's under rated and she has a gigantic fan base, but she isn't really thought of by Hasbro
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: Cloudy Skies on 2018 Mar 28, 19:51:19
Quote from: Master Masher on 2017 Oct 07, 20:55:13Rainbow Dash for the WIN! :3  o.O  lol  B)  =P  o_O

RIGHTEOUS DUDEEEE COWABUNGA! (XD)  B)
Title: Re: who is your fav mane 6
Post by: tulubu on 2018 Oct 27, 00:16:14
 :]  ^-^  >.<  ;) I like them!